Så flög ännu en vecka förbi

Vilket härligt väder denna vecka har bjudit på. Jag har blivit varm ända in i benmärgen utav solstrålarna. För övrigt har veckat bjuditi på många och långa promenader samt mysiga lekstunder ute i solen. Ella har fått, hör och häpna, ytterligare 6 tänder så nu har hon 8 sammanlagt, fyra nere och fyra upp. Snabbt har dem poppat upp en efter en och lyckligtvis har febern hållit sig borta, lite smågnällig har hon varit men vem kan klandra henne. Annars mår Ellisen väldigt bra, är lika glad och nöjd som alltid. Ytterligare en nyhet  är att lilltjejen kryper runt för fullt och jag måste hålla ögonen på henne precis hela tiden för annars sticker hon iväg till eluttag eller Tiras matskål.
A har jobbat på hela veckan och jag har pysslat och donat härhemma varvat med långpromenadern med flickorna. Så härligt. Imorgon väntar jobb för hela slanten då jag jobbar hela dagen, delad tur. På söndag jobbar jag till 16 men sedan är jag ledig i fyra dagar i sträck. På måndag är A ledig så vi ska riktigt passa på att mysa och utnyttja dagen med ett badhusbesök eller Busborgen.

    

 

 

Ellas nya sovstil under dagarna, behöver bara återhämta sig i fem minuter sen är hon på bushumör igen


    

Jag försökte få henne att visa tänderna häromdagen men icke sa nicke

Balkongen har vårstädats och invigits under soliga timmarna redan utav oss och speciellt Ella, eftersom vi har inglasad balkong blir det jättevarmt även fast det enbart är par plusgrader ute,,,härligt





Vi har även passat på att vila ordentligt efter långpromenaderna =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0