Hemmamys

Nu är jag hemkommen efter en kall men väldigt rolig arbetsdag. Gick undan med världens fart vilket jag inte kan säga om bilresan hem, halt och kömassor,pih.
Kom hem till en sovande Ella, busig Tira och god mat i form utav ugnsbakad lax, mums. Hann slänga i mig en portion innan Ella vaknade och nu pågår lek och mys på golvet framför elementet,varmt och härligt. Försöker få A att åka till ICA och köpa godis och tidning men han är lite lat idag som han själv säger så vi får se hur det kommer att bli med det. Nej nu ska jag återgå till lekstunden och tjata på A liiiite till.


                      

 

först mammamys...



                       

sedan lek...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0