Lördagskväll...

Vilken underbar kväll vi hade igår, åkte först och hämtade upp syster ifrån jobbet strax före 19.00 och sedan for vi hem till dem. Jag hade köpt med mig färsk oxfile som vi tillagade med potatisgratäng och God sallad, baguett samt smarrig sås, och vi åt och pratade och hade så trevligt. Killarna gick på bio och ut under kvällen medans jag och syster med flickorna gjorde efterätt, gino med glass och mumsade på det. Det blev inget vin då vi nästan somnade i soffan efter maten så vi förflyttade oss till sovrummet, sövde flickorna och hade mysig girltalk. Underbara älskade fina syster så jag älskar dig, och vilken enorm energi du ger mig.
Imorse gick vi upp vid 8 och myste med kaffe och bus med flickorna, jag och A skjutsade syster till jobbet vid 10 och sedan åkte vi till maxi och storhandlade, så nu är skafferi och kyl och frys proppfulla, skönt.
Vi hann även fika hos svärisarna och jag gav mig ut på shoppingtur med Ella omkring halv tre, köpte bäddset till Ellisen, ifrån Himla, så himla fint =)
A är nu på fotbollsträning, Ellisen fick sig en dusch och pyjamas och har släckt sina två små. Jag sitter med tända ljus omkring mig och MYSER.
Imorgon väntar lunch hos svärisarna och eftermiddagsfika hos mamma och pappa, perfekt helg med andra ord.


    

 

 

 

 

 

 

       

 

 


Kommentarer
Postat av: moster

Tack själva för allt det var så trevligt så :) Mimahar sovit bort hela dagen samt kvällen nu :) Jättefint bäddsett ellis har nu , söta rara ella. pussssssssssss

2010-02-27 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0