9 månader

Hipp hipp hurra för våran 9 - månaders tjej idag. Just idag klockan 16:44 fyller Ella 9 Hela månader. Vad fort det går hujedamig. Vi har precis haft mysigt förmiddagsbesök utav A's gammelmormor och Ella fick en jättefin tröja och sin favoritfrukt - bananer utav gammelmormor. Iof så har Ella blivit riktigt bortskämd utav henne, nästan varje vecka får hon ngt klädesplagg, mat, frukt osv. Det gäller inte bara gammelmormor utav även farmor, mormor, mostrar, kusiner och andra släktingar och vänner. Bortskämda Ellis kan man minst sagt konstantera.

Nu ska Ellis ta sig en eftermiddagstupplur men jag hör henne bubbla för fullt i sitt rum så vi får se hur det blir med den tuppluren. Jag ska plocka vidare här hemma och sedan ska vi börja smått att bege oss emot syster och kompani. Ska köpa med mig oxfile som vi ska tillaga ikväll och bland annat pannacotta som efterätt, myspys.
Var ute med Tira lite snabbt då gammelmormor var här och jag måste få konstantera att vårkänslorna började spira, väldigt milt ute och väldigt blöt snö, för en gångs skull vill jag ha blaskväder och snö som töar bort fort.


update - Kikade till Ellisen och hon slumrar för fullt,  på tvären och med fötterna utanför spjälsängens ribbor....älskade Ella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0