Dålig uppdatering

Oj vad länge sen det var jag plitade ner par ord här. Till mitt försvar så har jag haft Fullt upp med Ella och vårvädret. Ellisen mår finfint och kryper för fullt från morgon till kväll. A jobbar på i veckorna och jag ägnar mig åt jobb under helgerna. Vi har hunnit grilla, långpromenera i parken, anmäla oss till högskola i höst samt ordnat med tjänsteledigt. Utöver det har vi hunnit med fikor på stan, shoppingturer, gungorna och rutschkanorna har också fått sig par besök.

Den energi som solen har skänkt oss dem senaste veckorna har varit guld värd, jag har även slagit till och klippt samt färgat mig, förnyelse inför vår och sommar. På lördag ska vi på bröllop och det har vi sett fram emot ett bra tag nu så det ska bli riktigt skoj.

Idag har vi dock haft ritkigt ruskväder så vi har hållit oss gömda inomhus, vilket har resulterat i en överaktiv Ella som somnade i skrik och gråt för en halvtimme sedan. Hon har blivit så van vid lek och bus utomhus så det blev nog en konstig omställning med att vara inomhus hela dagen.

Jag avslutar med några bilder och sedan ska jag passa på att ta igen lite sömn, känner mig lite småhängig och Ella har snorat hela dagen idag så vi får hålla tummarna för att vi inte blir sjuka.


         

 

 

 

Vårgrönt hemma hos oss =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0